środa, 17 stycznia 2018

Battlefield 1 - PS4 - Turning Tides DLC - poradnik trofeowicza - trophy guide and roadmap - Dodatek "Niespokojne wody"





Opis dodatku do Battlefield 1 pt.: "Niespokojne wody" (Turning Tides)
Na początek dla porządku linki do wszystkich wpisów dotyczących Battlefield 1

Trofea i poradnik do podstawowych trofeów w grze Battlefield 1
Trofea i poradnik do DLC Nie przejdą - They Shall Not Pass
Trofea i poradnik do DLC Niespokojne wody - Turning Tides
Tutaj znajdziecie Wpisy do kodeksu opowieści i podręczniki polowe, itp. uzupełnienie poniższego poradnika




Wzburzone morze - Rough Seas
Zabij przeciwnika, uderzając w niego pojazdem wodnym.

Należy dokonać eliminacji przeciwnika prowadząc jakąkolwiek łódź, napływając (najeżdżając) na wroga.
Najlepiej wykonać to na nowej mapie "Przylądek Helles (Cape Helles) z tego dodatku. Musimy być po stronie, która atakuje od strony morza - tryb zdobywania flag. Na początku rozgrywki wielu wrogów próbuje zniszczyć nacierające łodzie kładąc się na brzegu bardzo blisko wody, wystarczy dobrze wycelować i starać się wpłynąć na brzeg na takiego delikwenta - szczegóły na filmie.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/rZKdSQxp8A4" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>


Honorowa służba - Serve With Honor

Wypełnij 1 przydział służby

Przydział służby dotyczy wyzwań, które możemy ukończyć względem każdej z klas dostępnych w grze. Kiedy wczytuje nam się gra wieloosobowa na ekranie głównym zawsze po prawej wyświetlany jest właśnie opis śledzonej przez nas służby. Można go zmieniać i przeglądać z zakładki dotyczącej naszego żołnierza - to ta zakładka dostępna, gdy nie gramy. Przydziały służby są różne i nawet gdy ich nie śledzimy są one "zaliczane" w przypadku wypełniania przez nas (nawet nieświadomie) zadań im przypisanym. Jeżeli nawet ukończyliśmy jakiś przydział służby, do zaliczenia tego trofeum, możemy dany przydział służby ukończyć jeszcze raz i też zostanie nam to zaliczone.

Dodatkowo dodam, że za każdy ukończony przydział służby dana klasa żołnierza odblokowuje dodatkową zdolność przydatną w rozgrywce wieloosobowej, oczywiście dostajemy też ekstra punkty doświadczenia.


Działania operacyjne - Become Operational

Ukończ operację Gallipoli

Wystarczy po prostu ukończyć nową, dostępną za pośrednictwem tego dodatku, operację Gallipoli. Nie musimy wygrać, dołącz do operacji i nawet jeśli ta będzie już w trakcie, ukończ ją. Operacje są dostępne w sekcji dotyczącej gry sieciowej w zakładce przypisanej właśnie operacjom.


Potęga morska - The Power in These Waters

Zabij 15 wrogów niszczycielem klasy L

Wystarczy na nowej mapie "Przylądek Helles", grając po stronie atakujących z morza, odrodzić się w niszczycielu klasy L, który jest dostępny przez całą rozgrywkę (za wyjątkiem momentów, gdy ta zostanie zniszczona i jest w trakcie "odnawiania"). Zabójstwa nie muszą być wykonane podczas jednego meczu, a trofeum jest proste nawet dla mniej zaawansowanych graczy - wystarczy uzbroić się w cierpliwość i nabrać trochę doświadczenia.


Kolekcja morskiej broni - Naval Weapons Collection

Dokonaj zabójstwa każdą bronią dostępną w dodatku „Niespokojne wody”

To jest najbardziej czasochłonne wyzwanie, ale w zasadzie cierpliwość i wytrwałość jest kluczem, a całe zadanie polega na zdobyciu nowych broni dostępnych dzięki temu dodatkowi i dokonaniu za ich pomocą przynajmniej jednej eliminacji przeciwnika - opis co jest warunkiem pozyskania danej broni znajdziecie z poziomu wyboru tejże broni dla danej klasy żołnierza w trakcie trwania rozgrywki.

Szturmowiec:
Maschinenpistole M1912
1. Zabij 50 przeciwników bronią Automatico M1918 Storm - nie wymaga komentarza
2. Zniszcz 5 łodzi działkiem przeciwpancernym (AT Rocket Gun) - to jest to specjalne działko dostępne dla szturmowca, którym strzelamy z pozycji leżącej. Zniszczenie łodzi wydaje się problematyczne, ale podpowiem, że zalicza również te łodzie, które przeciwnik już porzucił, np. na brzegu dokonując desantu na mapie "Przylądek Helles". To właśnie ta mapa, gdzie można stosunkowo łatwo zaliczyć road kill wpływając łodzią na piaszczysty brzeg, gdzie cała masa szturmowców poluje na łodzie - zgadnijcie dlaczego tak polują...
Podpowiedź 2: Jeżeli już uda się wam rozlokować na brzegu i jest kilku szturmowców polujących na łodzie warto trochę poczekać aż ktoś osłabi pancerz wrogiej łodzi, bo chyba dopiero za 2, czy 3 strzałem zalicza jej zniszczenie.

M1917 Trench Carbine (karabinek okopowy w wersji polskiej)
1. Zabij 15 przeciwników pistoletem - nie wymaga komentarza, sprawę załatwi jakikolwiek pistolet
2. Wykonaj 5 wielobojów (tzw. multikill) - to wcale nie jest trudne zadanie, ale zostaw je ponieważ wieloboje są zaliczane niezależnie od klasy jaką ich dokonujesz, a będziesz jeszcze miał takie samo wyzwanie, ale dedykowane klasie Zwiadowcy więc przy okazji tamtego, to również się odblokuje - patrz zadania dla Zwiadowcy.

Medyk:
Farquhar-Hill Optical (wersja optyczna)
1. Traf w głowę 25 przeciwników (czyli wykonaj 25 headshotów) przy pomocy broni Farquhar-Hill Storm (wersja szturmowa), którą odblokujesz wykonując zadania opisane zaraz poniżej - patrz Farquhar-Hill Sotrm. Samo zabicie poprzez strzał w głowę wymaga trochę cierpliwości i jest dobrym ćwiczeniem więc nie zrażajcie się - próbujcie, polecam.
2. Wykonaj 20 rozkazów drużynowych - po prostu na początku każdej rozgrywki sprawdzaj, czy jesteś w drużynie z innymi graczami i wykonuj polecenia zadawane przez tego, który jest kapitanem - np. wskazuje on, którą flagę należy zdobyć lub obronić. Wystarczy udać się we wskazane miejsce i wraz z innymi graczami osiągnąć cel. Gdy kapitan jest nierozgarnięty możemy zmienić drużynę lub samemu zostać kapitanem i zlecać zadania, a jednocześnie je wykonywać.

Farquhar-Hill Storm
1. Zabij 25 wrogów przy pomocy M1907 SL Trench (wersja okopowa) - nie wymaga wyjaśnień
2. Podczas jednej rundy ocuć 10 sprzymierzeńców - również wydaje mi się, że nie wymaga wyjaśnień, musimy po prostu grać medykiem i mieć na wyposażeniu strzykawkę - proste.

Wsparcie:
M1917 MG Low Weight (wersja lekka)
1. Zabij 25 wrogów przy pomocy BAR M1918 Trench (wersja okopowa) - nie wymaga wyjaśnień
2. Zdobądź 250 punktów za uszkodzenia pojazdów przy pomocy materiałów wybuchowych - to jest proste zadanie i powinno zostać naturalnie zaliczone przy okazji normalnej rozgrywki, nie ma znaczenia których materiałów wybuchowych użyjemy i jaką klasą żołnierza będziemy grali.

M1917 MG Telescopic
1. Zabij 50 wrogów przy pomocy M1917 MG Low Weight (wersja lekka)
2. Zdobądź 1500 punktów za przygwożdżenia przeciwników przy pomocy którejkolwiek broni LMG (maszynowej). M1917 MG Low Weight z punktu 1. w wersji lekkiej będzie idealne do tego zadania, bo przy okazji zaliczy nam tamto zadanie. Punkty przygwożdżenia otrzymujemy, gdy dajemy ogień osłonowy podczas gdy nasz sprzymierzeniec strzela do przeciwnika. Po prostu biegajmy z ekipą i strzelajmy w stronę wroga, niekoniecznie dążąc do jego eliminacji, a tylko ostrzeliwując go.

Zwiadowca:
Type 38 Arisaka Infantry
1. Zabij 25 zwiadowców (samemu będąc zwiadowcą) - nie pamiętam jak w wersji polskiej to nazwano, ale chyba antysnajperstwo, czy coś takiego - po prostu cierpliwie grajmy zwiadowcą i prędzej czy później nawinie nam się 25 wrogów tej klasy, zresztą po zadaniach opisanych poniżej, być może uda nam się odblokować ten wymóg niejako "naturalnie". Nie ważne jaką bronią zabijamy, ważny jest sam fakt, że pokonaliśmy klasę zwiadowcy.
2. Jako zwiadowca dokonaj 3 wielobojów - jest to jedno z najtrudniejszych zadań, ale rozwiązanie jest stosunkowo proste, wymaga cierpliwości i odrobiny szczęścia. Otóż najlepiej grać na mapie Przylądek Helles po stronie, która naciera z morza. Odrobina szczęścia dotyczy tego, żeby nasza drużyna przegrywała do tego stopnia, żeby pojawił się Dreadnot, czyli Behemot, czy jak to tam zwą w postaci wielkiego statku (nie chodzi tutaj o niszczyciel klasy L, ten to mały pikuś, przy tym wielkim Behemocie). Cierpliwość dotyczy tego, abyśmy w momencie, gdy pojawi się już informacja o naszym behemocie, dokonali własnej eksterminacji i czekali na pojawienie się jednostki specjalnej tak, aby zająć w niej pozycję z której obsługujemy WIELKIE DZIAŁA - to chyba pozycja oznaczona jako "2" w drednocie. Teraz pozostaje już tylko walić z tychże dział w lokalizacje przy flagach, najlepiej w te które są obecnie przejmowane przez przeciwnika. Moją ulubioną flagą jest E w tym przypadku - patrz film. Jak widać na moim materiale na początku źle się zlokalizowałem i miałem tylko obsługę sterów behemota, bo ktoś zajął już miejsce dział, ale na szczęście udało mi się zmienić ten stan rzeczy pewnym "wybiegiem".
P.S. Te wieloboje będą nam się zaliczały też do zadania dotyczącego pozyskania broni M1917 Trench Carbine (karabinek okopowy w wersji polskiej), dedykowanej dla Szturmowca.

Carcano M91 Carabine (karabinek)
1. Zabij 25 wrogów przy pomocy Gewehr M.95 Carbine (wersja karabinkowa) - nie wymaga wyjaśnień.
2. Zniszcz 5 materiałów wybuchowych (pozostawionych przez wroga) - może to być mina przeciwpiechotna, ale także mina przeciwczołgowa. Polecam do tego celu mapę Amiens z dodatku "W imię cara", jest tam takie miejsce, które opisuję na poniższym filmie. Tam zawsze znajdą się jakieś miny.

Broń do walki wręcz, czyli taka którą musimy dźgnąć przeciwnika (melee), nieważne jaką klasą gramy:
Szabla marynarska - Naval Cutlass
1. Przejmij 20 flag będąc w łodzi - moje ulubione miejsce, a tych na razie jest mało, ale to sprawdziłem jako najprostsze i najpewniejsze, zobaczycie na filmie:
2. Zabij 15 wrogów płynących wpław - z początku wydawało mi się, że jest to jedno ze żmudniejszych trofeów, ale w końcu znalazłem swój sposób i miejsce - patrz film, mapa Albion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz